NLP

Ericksoni Hipnózis online tanfolyam

Ericksoni Hipnózis online tanfolyam

Ismerd meg a kommunikáció MÉLYEBB SZINTJÉT, és alkalmazd a mindennapokban!

Ericksoni Hipnózis
Murányi Péter online tanfolyama

- 20 hetes online tanfolyam
- 20 hipnózis nyelvi kártya (postán küldve)
- Vezetett transzok (online és letölthető)
- Kérdezési lehetőség
- Belső oldal - örökös hozzáférés
- Zárt Facebook csoport (tagok közötti kommunikációra)


BEVEZETŐ ÁRON:
2017. november 21-ig

csak 24.800.-Ft!!!

Érdekel a Hipnózis! Jelentkezem a tanfolyamra.

NLP Otthon - online műhelysorozat

Hogyan oldd meg a problémáid JÁTÉKOSAN ÉS KÖNNYEDÉN káros mellékhatások nélkül,

még akkor is, ha erre most nincs időd?

Online NLP műhelysorozat: 2017. október 31 - 2017. november 30.

10 webinárium 5 héten keresztül minden kedden és csütörtökön 20:00-21:00.

Indulás: 2017. október 31.

TUDJ MEG TÖBBET A WEBINÁRIUMRÓL!

Csúcsteljesítmény

A mi kultúránkban a jelentős eredményeket a magas hegycsúcsok szimbolizálják. Különösen a sportban szoktak csúcsokat döntögetni. Vajon csak a sportolóknak, hegymászóknak, tudósoknak, művészeknek és topmenedzsereknek van szükségük arra, hogy képesek legyenek csúcsteljesítményt nyújtani? A válasz természetesen nem. Hiszen bizonyos élethelyzetekben mindannyian ki akarjuk hozni magunkból a legtöbbet – legyen az egy vizsga, állásinterjú vagy egy ünnepi vacsora.
Vadonatúj CSÚCSTELJESÍTMÉNY tréningünkön egy különleges eszköztárat kapsz a kezedbe, hogy önmagadban megtaláld, és tudatosan használatba vedd belső erőforrásaidat.

Hipnotikus nyelvi minták a mindennapokban - FIGYELEM, IDŐPONTVÁLTOZÁS

5 nyelvi minta, ami megváltoztatja az életed. Tedd fel a kérdéseidet, és az élő adás alatt kapsz választ.
+ Egy különleges lehetőség (meglepetés).

Házigazda: Szűcs Tibor és Murányi Péter

 

FIGYELEM:
A webinárium a korábban meghirdetett időponthoz képest
EGY HÉTTEL KÉSŐBB LESZ.
Új időpont: 2017. november 14. 21:15

A RÉSZVÉTEL INGYENES!

Gyere és foglald le a helyed!

Online NLP tanfolyam


Végre! Íme, itt az első magyar nyelvű online NLP tanfolyam, azoknak, akiknek nincs ideje, vagy lehetősége eljutni egy élő képzésre!

Az IDŐ legyen veled! - tanfolyam

Az IDÕ legyen veled! – másképp közelít a témához, mint a „hagyományos” idõgazdálkodás tréningek. Ugyanis az idõ sajátos, teljesen egyéni érzékelésével foglalkozik. Megtapasztalhatod, hogy mindenki személyes kapcsolatot ápol az Idõvel.

 

 

2013. május: Játék

Tulajdonképpen maga az NLP is egy nagy játék. Azt játsszuk, hogy az időből fonalat készítünk, amit lefektetünk a földre. Aztán játszásiból végigsétálunk rajta, és úgy teszünk, mintha a múltunkban megtalálnánk a gyerekkori emlékeinket. Még el is játsszuk azokat. Aztán játékból megváltoztatjuk őket, és megint eljátsszuk egy új forgatókönyv alapján.

NLP tanfolyamok

NLP TANFOLYAMOK

 

2 napos Bevezető az NLP-be

Budapest
2014. szeptember 6-7.

 

Intenzív NLP Alaptanfolyam

Visegrád - 2014. augusztus 1-12.

 

 

NLP Alaptanfolyam

Budapest - Indul 2014. szeptemberében!

 

 

NLP Mestertanfolyam

Budapest - Indul várhatóan 2014. szeptemberében!

 

Stenger Györgyi: Belemerülés

Belemerülés

Erről a szóról sok minden eszembe jut. Belemerülni valamibe, amilyen mélyen csak lehet. Egy könyv olvasásába, rajzolásba, zenehallgatásba, táncba, játékokba, sétába az erődben és még mennyi sok mindenbe bele lehet feledkezni. Szinte megszűnik a
világ. Ezt a tökéletes élményt nevezte el Csíkszentmihályi flow-nak.Hogyan lehet flow állapotba jutni? Szerintem NLP-vel:)

Murányi Péter: A török császár kincsei

Volt már olyan, hogy azt hitted, nem tudsz valamit, pedig valójában tudtad? Murányi Péter gondolatait ajánlom figyelmedbe, ha Te is nyelvet tanulsz.

Stresszkezelés NLP-vel - mesterfokon

Egy újabb dolog, amit megjavíthatsz az életedben, az a stressz.

Mennyire stresszes az életed? Alapvetően nyugodt, kiegyensúlyozott vagy a mindennapokban? Vagy csak mások hiszik azt, mert mindig mosolyogsz, de belülről valami feszít? Vagy már mások sem gondolják, hogy minden rendben, mert kifelé is látszik rajtad a rengeteg stressz?

Érdemes ezen egy kicsit agyalni.

Javítsd meg magad!

Javítás a témánk, javítsuk meg úgy a dolgokat, hogy magunkat javítjuk meg. Ha képes vagy megváltoztatni a benned lévő belső konfliktusokat, akkor számíthasz egy elég mély és kellemes javulásra.

Nem éppen egy konkrét konfliktuskezelési technika, de elgondolkozhatsz rajta.

Az év első tanfolyamajánlója

Új év, új tanfolyami időpontok! A legtöbb tanfolyamnál felkerültek az idei év első felének időpontjai. Most ezek közül szeretnék párat a figyelmedbe ajánlani. Az összes tanfolyamot, melyre lehet jelentkezni, megtalálod az alábbi oldalon.

Összes meghirdetett tanfolyamunk listája elérhető
--->ezen az oldalon<---

Helyesírási stratégia Stenger Györgyi tolmácsolásában (2. rész)

Stratégiák - 2. rész
(a jó helyesírásra kihegyezve:)

Az első rész ITT olvasható.

Részletek a levelezésből:

Kipróbáltam itthon a helyesírási stratégiát, de nem működött igazán. Szeretném megkeresni az okát, mert nagy hasznát vennénk. Szóval úgy csináltam, hogy megkértem, legyen egy kis táblája, ahol elképzeli a szavakat balra fent.

Helyesírási stratégia Stenger Györgyi tolmácsolásában (1. rész)

Stratégiák - 1. rész
(a jó helyesírásra kihegyezve:)

Stratégiák, avagy elménk titkos celláit nyitogató kulcsok, számkombinációk? Az NLP-ben a stratégiákat a telefonszámokhoz szoktuk hasonlítani, azaz ha csak egy számot is mellényomsz, nem a kívánt hang szólal meg a „vonal” másik végén.

Talán az „L” betű miatt mindig érdekel a szó eredete, ezért most is felmegyek a wikipédiára:)

A stratégia a görög stratēgos szóból ered. Eredetileg a hadászatban használták, a háború megnyerésének művészetét, a seregek mozgatását és ellátását jelentette. Ma már sokkal szerteágazóbb jelentéstartalommal rendelkezik. Cselekvéssorozat egy bizonyos cél elérésé érdekében.

Stenger Györgyi: A kommunikációról...

A kommunikációról...

A kommunikációról az NLP úgy vélekedik, ahogy azt az egyik legfontosabb előfeltevése is kimondja: A kommunikáció azt jelenti, amit eredményezett. Ezt sokáig nem is értettem. Tehát nem arról szól a dolog, hogy én mit akarok közölni a másikkal, hanem arról, hogy a másik hogyan értelmezi azt, amit mondtam? És nemcsak a szavakba öntött gondolataimmal kommunikálok, hanem azzal is, ahogyan mondom. Vannak olyan megközelítések is, amelyek a verbális kommunikációnak csak 10% jelentőséget tulajdonítanak. Tehát a nonverbális kommunikáció viszi a pálmát. Most mégis a nyelvi kommunikációra helyezném a hangsúlyt.

 

Mi is a nyelv?

Az emberi kommunikáció egyik legfontosabb eszköze, ahol a szavak metaforikus jelentéssel bírnak. Az „alma” szó nem maga az alma, csak arra képes, hogy leírjon egy almát. Még ennek az egyszerű szónak a hallatán is, szinte mindenki másmilyen almára gondol: pirosra, zöldre, kicsire, nagyra, egészségesre, vagy akár kukacosra. Már sejthetitek, mennyi félreértésre adhat lehetőséget a nyelv. Pedig általa nemcsak tudást és tapasztalatot tudunk egymással megosztani, hanem mesélhetünk az álmainkról, még meg sem történt dolgokról, írhatunk prózában vagy versben.

Miben vagyok jó?

Miben vagy még jó?
- kérdezte Tibi.
Miben vagy annyira jó, hogy modellként szolgálhass mások számára?

Elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy amit modellezni lehetne rólam, az a

Kapcsolatteremtés

Honnan tudom, hogy ebben jó vagyok?

A reakciókból, a visszajelzésekből. Abból, hogy általában szívesen beszélgetnek velem barátaim, barátnőim, kollégáim, tanítványaim, sőt sokszor ismeretlenek, vagy épp vadonatúj ismerősök is. Életkortól, nemtől, nemzetiségtől és érdeklődési körtől függetlenül.

Nem volt ez mindig így. Az általános iskolában a tanár néni lányaként nem volt egyszerű jó kapcsolatba kerülni az iskolatársakkal. Mindig jó kislánynak kellett lennem, de a jó kislányok nem népszerűek a vagány rosszcsontok körében. Márpedig ebben az életkorban ők vannak többen – legalábbis a tanárok szemszögéből. Pedig akkoriban még tolerálták, hogy szünetekben az iskolaudvaron rohangáltunk és hangoskodtunk, hogy aztán a következő órán megint viszonylag nyugodtan tudjunk ülni 45 percig.
(Nemrég hallottam egy iskoláról, ahol azzal büntetik az órai rendetlenkedést, hogy a gyerekek a szünetben nem mehetnek ki az udvarra… Remélem, ez nem általános szokás.)

Mi is az a modellezés?

Modellezés

Állandóan modellezünk, csak nem tudatosan. Modellezzük szüleinket, nagyszüleinket, testvéreinket, barátainkat, vagy filmszínészeket. Úgy is mondhatjuk, így alakítjuk ki verbális és nem verbális személyiségünket – beszédmintáinkat, gesztusainkat stb. Ennek jómagam már korán tudatára ébredtem, mivel még NLP-s tanulmányaim előtt amatőrszínész voltam. A különbség az, hogy az NLP- ben tudatosan is megcélzunk egy-egy tulajdonságot, amelynek tekintetében az általunk kiválasztott modell jobban teljesít, mint mi magunk, majd ezt – főleg tudattalan eszközökkel – megcélozzuk és rögzítjük. Ezek az eszközök elég általánosak, de egyéni, hogy kinek melyik működik a legjobban. Lehet, hogy például az a célunk, hogy rugalmasabban kommunikáljunk. Észrevehetjük, hogy ha utánozzuk egy rugalmasan kommunikáló ember gesztusait, légzésmintáját, egy-két jellegzetes hanghordozását, egyszer csak mintha „belülről ismernénk” jó kommunikációs készségének „belső magját”. Ezután átvehetjük tőle ezt az „energiacsomagot” – akár szimbolikusan, színekben vagy érzésekben – majd kipróbáljuk, hogy be tudjuk-e kapcsolni egy-egy valóságos helyzetben.

 

Aki képes képzeletben kilépni önmagából, és kívülről látni és hallani saját magát, sokkal könnyebben felveszi és elsajátítja más ember hasznos mintáit. Ezt az NLP-ben szó szerint is gyakoroljuk: fizikailag arrébb lépünk, hogy egy semleges megfigyelő, illetve egy általunk felidézett modell helyzetébe beleéljük magunkat. Van, akinek jobban megy, ha belső vagy kivetített képekre figyel, másoknak fontosabb a másik ember hangsúlya, testtartása, de finomabb szinten az is szerepet játszhat, hogy milyen meggyőződései vannak pl. a rugalmasabban kommunikáló embernek az életről, az emberekről. Legtöbbünknek valójában elég fejlett az intuíciónk ahhoz, hogy ezt magunkban vagy egy NLP-ülésen kipróbáljuk – csak talán nem merjük ilyen egyszerűen elhinni. Azt is észrevehetjük, hogyan ment már magától is jól a modellezés – például, amikor anyanyelvünket megtanultunk, vagy amikor elsajátítottunk egy fontos készséget. Általános tapasztalat, hogy ha valaki valamit jól művel (akár sportról, kertészkedésről, tudományról, vagy egy más országban beszélt nyelvről van szó), vannak példaképei – mesterek, tanítók, edzők, illetve az adott nyelvet anyanyelvi szinten beszélő emberek.

SZABADSÁG!!

SZABADSÁG!!

Hogyan közelítsem meg ezt a fogalmat? Sok filozófus, író, költő koptatta már a tollát és írta meg, hogy neki mit jelent. Mi a szabadság? Egy magasztos eszme, amelynek zászlaja alatt már sokan áldozták életüket.

Ha az NLP eszköztárát használom a fogalom kibontásához, akkor a „nominalizáció” címkével láthatom el. Ez olyan elvont főnevet jelöl, amelyet nem lehet talicskába rakni.

Más megközelítésben: fontos érték. Talán az egyik legfontosabb az értékek hierarchiájában. Azon túl, hogy a szabadság szó mindenkinek mást jelent, mit érthetünk alatta? Kinek és mit szabad megtennie? Csak ennyit jelentene? Vagy mégis többet? Szabad akaratot, szabad döntést, szabad gondolatot, szabad lelket, szabad szellemet? Csupa filozófiai kategória. Több mázsa könyvben olvashatók a különböző megközelítések.

Voltak korok, amikor nem minden ember volt szabad. Ma sincs ez másként. De vajon el lehet-e venni a szabadságot? Azt embert fizikai körülményeiben lehet korlátozni, bezárni, száműzni, de a gondolat szabadságát nem lehet elvenni.