Nemcsak a lábadat emelheted a mai nap során (a fenekedet is). A lényeg, hogy mozogj. Talán van erre lehetőséged odakint is, de ha épp szobafogságra ítéltettél, akkor is találhatsz kreatív megoldásokat. Fekvőtámasz, felülés, jóga? A lehetőségek tárháza korlátlan!

Az NLP azt mondja: Az elme és a test hatással vannak egymásra. Ha otthon vagy, ennek még nagyobb a jelentősége. A testmozgásra szükséged van, jó kondiban kell tartanod magad, hogy ellenállóvá válj a betegségekkel szemben (is).

Na szóval, milyen mozgásformát is választottál erre a napra? Nagy örömmel olvasom a gondolataidat a hozzászólások között.

  • Sziasztok! Szuper, örülök, hogy komolyan veszitek ezt a kihívást. Én ma reggel futottam 5 km-t, aztán bicikliztem a gyerekekkel ugyanannyit, szóval meg is vagyok 🙂

  • Maradok a jól bevált jógagyakorlataim mellett. nem csak mint mozggásforma kitűnő, hanem a mindfullness, a jógallégzés is nagyon sokat segít, megnyugtat, relaxál, és nem utolsósorban megmozgat rendesen. A szabadlevegőn való napi szintű tevékenységem már em is említem… ” Virágbetakarítás” ma a délutáni program. Muskátlik, angyaltrombiták mennek le a pincébe, és egyéb cserepes dísznövényeim is. A futó örökzöldjeim pedig a nappaliban kapnak helyet, szépen megformázva, letakarítva a cserepeket. Aki keres, az talál.. na én aztán valamit mindig keresek 🙂
    A tétlenkedést nem igazán szeretem.

  • Kedves Tibi! Iszonyatosan sok őszi, gyönyörű, sárga falevél hullott le az udvarunkra. Bár nagyon szép -szeretem az őszt!-, de jó másfél óra alatt -igaz segítséggel- összesepertük és hulladékzsákokba raktuk. Egész jól megmozgatott. Jól is esett utána a már elkészített ebéd. Üdv: Édua.

  • Ledolgoztam a boltba ma 10 órát, igazán megmozgatott, holnap pedig a cukrászatba lesz 10. Nekem most ennyi mozgás elèg😊

  • Ez is jó feladat. Nekünk ma amúgy is tervbe volt egy jó nagy séta a laskagombákért. Azt hittem rövidebb lesz, és még délután is megyek egy kicsit sétálni, hogy olyan is legyen, amit e miatt a feladat miatt csinálok, de aztán mivel 3 órásra nyúlt és délután meg tanulnom kellett mást már nem tettem hozzá.

  • Hétvégenként futni szoktam kb 8km-Tegnap is lefutottam. Hétköznap is tervezem h kimegyek futni és vagy sétálni. Az óraátállítás miatti sötét mire hazaérek ugye, nehezíti a futás elkezdését most már, de a séta, a friss levegő a fáKözelében lélekemelő.ÍGYekszeMindeNap egyre többet sétálni. Jó (rendszeres 🙂 mozgást mindenkinek!

  • Reggel 1 óra séta a kutyussal, 1óra pilates, 40 perc futópad és este ismét 1 óra séta a kutyussal.

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    Pen
    >