Murányi Péter online tanfolyama
- 20 hetes online tanfolyam
- 20 hipnózis nyelvi kártya (postán küldve)
- 20 ericksoni játék
- Vezetett transzok (online és letölthető)
- Kérdezési lehetőség
- Belső oldal – örökös hozzáférés
- Zárt Facebook csoport (tagok közötti kommunikációra)
Ha szeretnél többet megtudni a tanfolyamról, akkor kattints ide.
Ericksoni Hipnózis online tanfolyam
Pár szó a tudatos és tudattalan elméről, a nyelvi mintákról és arról, hogy mi is az a hipnózis.
Ebben a részben olvashatsz a sugallatokról, részcélokról, az ökológiáról és az alkalmazási területekről.
Ebből a fejezetből megismerheted a tanfolyam felépítését.
Az első mintáról itt egy kicsit bővebben olvashatsz, annyira nagy jelentőségű.
Pozitív átfogalmazás, sugallatfordítás.
Ebben a fejezetben kipróbálhatod, hogy a szavak mennyire közvetlenül hatnak a testünkre.
A John Grinder és Richard Bandler által kifejlesztett meta-modell segítségével rákérdezhetünk a kényszerítő tényezőre.
Téma: a tapintatos kérdezés és ennek egyik eszköze az önmagunkról szóló kijelentésbe „ágyazott” kérdés.
A párnázás és rokonszenv-teremtés egy másik módja.
Ezt a módszert hipnózisban arra használjuk, hogy megszólítsuk a tudattalant.
Az itt található módszer különösen alkalmas arra, hogy kipróbáljunk új lehetőségeket.
Stratégikus gondolkodóként Erickson egyik különleges tehetsége a feladat-adás volt. Egy ilyen történetet találsz ebben a fejezetben.
Bevezető a fordított meta-modell világába.
Hogyan ismerhetjük fel az elvont főneveket?
Továbbra is téma az elvont főnevek.
Ez a minta nyelvtanilag az elvont főnév folytatása.
Negatív címkék eltávolítása.
Pár szó a pontatlan igékről.
Ebben a részben megnézzük, hogyan és miért kérdezzünk rá a cselekvés, történés mikéntjére.
Egyszerű kihagyás és összehasonlítás kihagyása.
Téma: a kihagyott adatok megtalálása.
Ha nincs megjelölve a történés alanya, valakit el kell képzelnünk, hogy megérthessük, mi hangzott el. Erről szól ez a rész.
Hogyan kérdezzünk rá az elkent alanyra? Megtudhatod ebből a részből.
Az egyik leggyakrabban használt minta, mellyel többek között révületet is kialakíthatunk.
Megvizsgáljuk a kiváltó inger és a belső folyamat kapcsolatát.
Egy újabb minta, amiben azt állítjuk, tudomásunk van mások gondolatairól vagy érzéseiről.
Hasznos dolog megtanulni szétválasztani azt, amit az érzékszerveinkkel tapasztalunk, és azt, amit erről gondolunk vagy érzünk. Ezt nézzük meg ebben a részben.
Ebben a fejezetben megnézzük a kinyilatkoztatás a forrás és a bizonyíték kapcsolatát.
A kinyilatkoztatások közül a korlátozó hiedelmeket érdemes megkérdőjelezni.
Ebben a részben olyan nyelvi mintákat nézünk meg, amelyeket a beszélő nem állít közvetlenül.
Belső vizsgálat arról, hogy az ericksoni nyelvi minták tudattalanul még könnyebben alkalmazhatók
Téma: Két olyan lehetőség közötti választás felajánlása, mely mindegyike előfeltételezi, hogy megtörténik, amit szeretnénk.
Egy újabb minta: A választás illúziója.
Elkezdünk ismerkedni az idővel kapcsolatos, mágikus nyelvi minták egy fajtájával.
Egy roppant hasznos előfeltevés-fajta ezen rész témája.
Ez a minta nem az előfeltevésekhez tartozik, csak még a meta-modell része, és igen jól jöhet, amikor valaki korlátozó általánosítást fogalmaz meg.
Ezzel a mintával kétféleképpen előfeltételezhetjük, amit szeretnénk. Mindkettőre találsz példákat is ebben a részben.
Ebben a részben két, nyelvtanilag különböző, ám hasonlóképpen működő mintáról lesz szó.
Az utolsó héten visszatérünk régi barátunkhoz, az elvont főnévhez. Most még célzottabban fogjuk alkalmazni.